Jun 8, 2011

Roh Cyndi Lauper.

Dekat satu jam mengadap Ipod. Main game Jungle Crash Land, dah lavel 32.
Jam dah pukul 4, customer baru berapa kerat. Bosan.

   "Kena bukak kasut ke ni?"

Wah, pelanggan. Awek cun. Bertukar ke mood jiwang.
   "Eh, takyah bukak. Tak payah bukak kasut."

*Cyndi Lauper - Time After Time*
Lying in my bed I hear the clock tick and think of you.
Caught up in circles, confusion is nothing new.

    "Kertas ni satu berape?"

Time after sometime you pictured me.
I'm walking too far ahead.

   "Satu 3 posen." Dengan senyuman. :)

You're callin' to me.
I can't hear what you've said.

   "Nah. Terima kasih."

   "Sama-sama. Datang lagi."

Then you said, "Go slow, I fall behind"
The second hand unwinds

If you're lost you can look and you will find me.
Time after time.
If you fall I will catch you, I'll be waiting.
Time after time.

..........


"Kenapa lagu tak habis lagi?"
Eh, macam mana lah boleh terpasang lagu jiwang masa ada pelanggan.
Dah macam klip video.
Loko punya Ipod.

2 comments:

bom said...

haha...alwi oh alwi...
tak pernah berubah...

:D

AWI said...

Salahkan Ipod tu. Mati-mati igtkan ringtone customer, rupanya terpasang lagu. :P